Vanliga frågor

Vad betyder min orderstatus?

Mottagen (inväntar betalning)
Din order har tagits emot av oss och vi skall bekräfta betalning.

Mottagen (obetald)
Din order har tagits emot av oss, men vi saknar betalning. Det går att betala ordern genom att klicka på ”Betala”.

Behandlas
Din order paketeras och förbereds för frakt eller avhämtning.

Färdigbehandlad
Betyder att din order är fullförd. Vanligtvis att har vi skickat din order eller så finns den redo för avhämtning. Har den skickats som paket så har vi även skickat ett ordermeddelande med kollinummer för att kunna spåra paketet. Har du inte fått kollinummer via e-post av oss kan du kontakta oss så ordnar vi det.

Misslyckad
Din order är obetald och har en misslyckad eller nekad betalning.

Avbruten
Din order har annullerats. Det kan vara du själv som avbeställt ordern, men det kan även bero på försenad betalning. Vi kan hjälpa dig återuppta din order om så önskas. Kontakta oss för mer information.

Återbetald
Din order har blivit returnerad eller avbeställd och vi har återbetalat utgifter.

Min orderstatus stämmer inte…
Om det verkar som din orderstatus inte är korrekt eller om något har gått snett, vänligen kontakta oss så kan vi hjälpa dig reda ut det hela.

Vilka fraktmetoder använder ni er av?

Information kommer snart…

Hur lång är leveranstiden?

Information kommer snart…

Kan jag kontakta er om jag undrar över något?

Information kommer snart…

Levererar ni utanför Sverige?

Information kommer snart…

Hur returnerar jag en vara?

Information kommer snart…

Behöver jag konto hos er för att handla?

Information kommer snart…

Hur gör jag en beställning?

Information kommer snart…

Hur fungerar rabattkuponger?

Information kommer snart…

Hur ändrar eller avbeställer jag min order?

Information kommer snart…

Är det verkligen tryggt att handla online?

Information kommer snart…

Hur spårar jag mitt paket?

Information kommer snart…

Vad har ni för betalningsmetoder?

Information kommer snart…

Något annat ni undrar över?